put a bullet trough my head and i'm gone, gone, gone..

qwertopåasdfghjklöäzxcvbnm.

har skrivit om och skrivit om och skrivit om hur jag ska börja ett tiotal gånger nu.  så ni fick tangentbordet i ordning nu för mitt tålamod räckte inte längre.
Jag känner att jag har blivit sveriges absolut sämsta bloggare på sneaste tiden, och jag kan inte skylla på att jag inte har något att blogga om heller för det har jag. ni skulle bara veta!
senaste veckan har varit omtumlande. jag har gjort allt från att gå på parnormal activity 3, se mitt fotbollslag förlora en match de var värda att vinna till att skaffa en pojkvän.
Eller det där sista kan man väl inte riktigt säga att det hänt i veckan, det var en månad sen nu ganska precis. men det blev officiellt i veckan.
Och nu städar jag mitt rum. I'll be back!


over and out?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0