vill inte åka hem!

Hej alla!
Sorry för sugig uppdatering!
Det blev inte phuket town dagen efter patong, vi tog en "vilodag" på stranden istället.
Men dagen efter det åkte vi dit ist, och jag och systeryster shoppade loss som galningar!
Jag köpte 4 bh:ar och 3 par trosor som matchade, ett par flippflopps (fick skavsår-.-), ett kitt med olika sminkborstar, en grym puderborste och en t-shirt. igår var vi på strandeh hela dagen:)
och idag har vi också varit på stranden men också på en marknad :) där köpte jag en tunika, en klänning till thea och 3 par skitsöta trosor!
Men nu har jag packat och imorgon eftermiddag ska vi åka hem, ser inte fram emot det :(
skulle kunna stanna här i en evighet!
men nu måste jag packa klart,

holafjolla!

hejjhopp högen!
Igår regnade det mycket :(
Jag och systeryster gick till poolen på morgonen för att ta ett morgondopp, och så började det att duggregna, som så småningom blev spöregn -.-
senare på dagen blev det bättre väder och vi hamnade på stranden som vanligt :p
På kvällen åt vi middag på Rockfish, världens bästa resturang :)
Natten mellan igår och idag spöregnade det, igen :(
men idag har det faktiskt varit sol, och jag och syster glömde smörja in oss i solkräm, kan bara säga att det brändes ordentligt, så pappa fick göra en big favor och ta en av våra moppar (som vi har hyrt) och åka upp till hotellet och hämta solkrämen.
idag har vi också varit förbi hos en skräddare som ska sy upp en klänning åt mig :)
den ska vara i svart siden och typ sluta mitt på låren :)
Nu har vi precis kommit hem från patong, där vi har ätit middag och shoppat lite. Imorgon ska vi åka till pucket town och shoppa, ser fram emot :)
men nu ska systeryster få tillbaka sin data så

kväll

hejhopp blekfisar!
skojja :p
Sorry att jag ínte skrev ngt igår, men var så jetlaggad så att jag bara kolapsade i sängen efter maten!
Igår kom vi hit på morgonen. Resan hit tog inte mindre en ett dygn, så vi åkte i torsdags morse och kom till hotellet på fredagsmorgonen. Då packade vi upp och gick raka vägen till stranden :)
där låg vi hela dagen och på kvällen åt vi middag på en ganska trevilg resturang,
det är jättefå turister här just nu, men alla´kommer ju i morgon, vi åkte ju lite tidigare.
Här bor vi i en jättefin lägenhet på ett lägenhetshotell.
vi bor en liten bit ifån stranden, eller vi bor på ena änden av stranden, så vi tar mopparna vi hyrde idag heela långa vägen till stranden :P (ca 500 meter)
Idag åkte vi till paton och hanldlade met, för det ärnda ställen man kan handla mat på  här, det är 7eleven :p
sen la vi oss på stranden hela eftermiddagen, och nu ska vi g ut och äta middag.
pussochkram<333333
/mini

tillagt:
inlägget publicerades tydligen inte -.-
aja , nu har vi varit ute och ätit middag, vi hittade en italensk resturag där det var jättegod mat :)
Fast nu har jag och syster gått tillbaka till hotellet och nu sitter jag här och bloggar :)
satte mig ute först, menmen det började regna :o och jag vil inte förstöra papis data :P
pussochkram<33333

6 dagar!

hejhopp!
idag är det sex dagar kvar till thailand, gud vad jag längtar!
Sol, bad och värme! välkommen till paradiset!
neej men faktiskt, jag är ett totaly sommarbarn så man blir ju liite deppig när det blir höst, är mörkt och kallt hela tiden, och det regnar och snöar.
mini don't like :(
jaja :P
nu ska jag gå upp till mitt rum och packa fotbollsbagen, cuz' mini's going to västerås!
vi ska samlas om två timmar så det är nog dags att börja packa  :P

här kommer jag att bo :)
Här kommer jag att bo :)
pussochkram<33333333

bloggtorka?

hejhopp högen och förlåt för dålig uppdatering -.-
jag har inte pallat logga in och kasta in ett litet inlägg, i know, emelie - latheten hon själv!
Senaste veckan har väll varit ganska vanlig, hade ett franskaprov som jag inte fick särskilt bra betyg på.. (DOH!)
I helgen spelade jag två innebandymatcher, en damjuniormatch, mot ett 90-93-lag, kan helt klart säga att jag blev ganska mosad. En timma senare spelade jag en 95-match, helt klart jämnare motstånd. Då mötte vi hässelby och vi vann med 1-0, jag gjorde mål *stolt*
Just nu sitter jag i datasalen och borde skriva på mitt arbete om min barndom, menmen:P
om 8 dagar ska jag åka till thailand och om 2 dagar ska jag åka till västerås!